21 april 2012

Marknad eller så inte...



Det är marknad i Jeppis idag och bara det att "Lilla damen" tyckte natten tog slut på allvar klockan sex borde ju göra det möjligt att ta sig dit i tid trots att det är en slapp lördag...

MEN

Vädret väger effektivt emot - snö så långt man kan se (och här ute på landet ser man långt), dessutom regnar det. Att halva jag plågas av värkande åderbråck och andra halvan av en trilskande ischiasnerv gör ju inte saken mycket bättre...



Kanske det ligger lite i det där som sägs - att ålderdomen inte är någon fröjd.

FAST

Upptäckten av mitt första helgråa hår gjorde, till andras förvåning, mig åtminstone glad här i veckan - jag gillar grått hår - enligt mig är det bara snyggt!

Det finns fördelar och nackdelar med allt...

ELLER

Så inte?

Marknad var det ja - gå eller inte gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar