12 april 2012

Lustparty a la Anette


Häromkvällen, när jag hämtade hem dotran från stallet, sändes x3m´s "Sex o sånt" på radion...

OCH

Trots att min kära avkomma desperat försökte byta kanal (eftersom hon på något underligt vänster tycker det är skämmigt att hennes asgamla mor lyssnar på detta OCH dessutom gillar det)...


Lyckades hon inte - stället höjde jag volymen!

Japp, jag gillar det programmet - jag tycker det är jättebra att ungdomar (och såna som jag då) får svar på sina frågor - inte för att det ännu dykt upp någon fråga jag själv inte kunnat besvara...

MEN

Hej, man vet ju aldrig - plötsligt sitter jag där och får svar på något jag undermedvetet funderat över i hela mitt liv!

Iallafall - för mig är programmet en radioversion av frågeprogram typ "Jeopardy" - för varje fråga känner jag ett oemotståndligt behov av att svara - ta till exempel det där med att någon undrade hur man kurerar en svampinfektion - den kunde jag svaret på DIREKT...

Vad är ACETON!!!!!

(Kanske en kontroversiell metod men DUUUUH - det slutar åtminstone KLIA!)

Väl hemma (efter att dotran avlägsnat sig ur bilen,smällt fast dörren och rusat in inom loppet av 0,09 sekunder) fortsatte jag att fundera över det här med sex och samlevnad...

OCH

Även om min hjärna må fungera lite annorlunda - att den ibland hoppar från en punkt till en annan miltals därifrån och det för andra tycks vara svårt att hänga med då och då...


Finns det, enligt mig då, alltid en röd tråd...

FÖR

Nu övergick jag till att fundera över erbjudandet av att hålla ett "lustparty"!

När jag fick förslaget tackade jag genast nej - jag menar, vad ska JAG med ett sånt party till? Det är mannaminneevigheter sedan jag sysslade med sådant överhuvudtaget (inte party - SEX) - att vara värdinna för något sådant skulle vara dels skrattretande, dels att klassa mig som masochistisk och det är, om jag inte kommer ihåg alldeles fel, inte riktigt min läggning...

MEN

Nu har jag alltså ÄNDRAT mig - jag har tänkt om!

Jag kan visst tänka mig att ha ett lustparty OM det blir ett "lustparty a la Anette" - ett party med dekor från MIN tid - dammig spindelväv lite här och där i hörnen, dildos utkarvade ur mammutbetar, kyskhetsbälten gjorda av mässing och kondomer sydda av fårtarmar m.m - ja just det - såna där grejer som var oerhört pop på den tiden det begav sig.

Ett SÅNT party ska jag ha!

Datum är ännu inte bestämt men högst troligt blir någon kväll när dotran inte är hemma - intresseanmälningar tas emot via Facebook och mail!

Välkomna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar