06 maj 2010

Jä*la pack!

Jag MÅSTE bara säga...

ATT

Jag börjar bli smått irriterad på grekerna där nere!

Det räcker tydligen inte med att vi ska skicka dit en massa pengar - pengar vi själva desperat behöver för att få ordning på VÅRA problem - nu vill de ha MER så att de inte ska behöva ändra på sin livsstil och kunna fortsätta leva så som de är vana att leva...

Det är den livsstilen som satt dem i pisset?!?

Hur dum får man egentligen vara?

Att de DESSUTOM ser till att euron minskar i värde märks när jag betalar mina Tradera-fynd!!!

JÄ*LA PACK!

2 kommentarer:

  1. Hur gör du för att alltid lyckas skruva till dina inlägg så man (jag) frustar av skratt när man läser dem!

    SvaraRadera
  2. Jag är precis av samma åsikt, vad i helvete för skall vi skicka så förbannat mycket åt dem?? uteslut dem ur EU tycker jag!!
    Kiika

    SvaraRadera