09 maj 2010

Extra kilon

Kvinnors högsta önskan är att gå ner i vikt påstod en tidning för ett par veckor sedan...

MEN

Antingen är jag 1. Ingen kvinna eller så är jag 2. Annorlunda...

FÖR

Jag ger då fullkomligt f*n i om jag är för rund eller inte - jag menar - det finns väl viktigare saker i livet!?!

Visst har jag lagt märke till att det rundat till sig rejält på en del områden - det slappa skinnet på magpartiet är inte SÅ slappt mer och när jag igår ställde mig på en våg för första gången på flera månader visade åbäket åtskilliga kilon mer än senast...

FAST

Jag kan inte påstå att det stör mig?

Allt är ju relativt - det dinglande skinnet var ju inte så himla snyggt det heller om man säger så - dessutom var det svårt att upptäcka var skinnlapparna till bröst tog slut och var magen började - nu ser man åtminstone skillnad...

Det FINNS positiva saker med extra kilon också bara man tänker efter!

1 kommentar:

  1. "högsta önskan"? det låter oroande att jag också är onormal i det hänseendet då!

    SvaraRadera