01 maj 2010

TÄVLING - vinn barnkläder från Ping Pong barnkläder!



Nu är det, tack vare Ping Pong Barnkläder, dags för tävlingspremiär här på bloggen! Du får själv bestämma vilket plagg på bilden du vill vinna.

De du kan välja mellan är:

Blommig babyklänning (tillgängliga storlekar hittar du här)
Swettisjacka med Alfons-motiv (färger och storlekar hittar du här)
Body med gullig text (textalternativ och storlekar hittar du här)

Det enda du behöver göra är att svara på en enda fråga:

Levererar Ping Pong barnkläder till hela världen?

Svaret hittar du på deras webbsida www.pingpongbarnklader.se.

Skriv ditt svar som en kommentar och kom även ihåg att meddela mig hur jag kommer i kontakt med dig ifall du inte har en egen blogg eller webbsida. Vill du inte ge ut dina uppgifter i kommentaren kan du efteråt skicka ett mail till enkelmenrar@hotmail.com där du berättar vilket namn du angav i kommentaren - på så vis får jag men ingen annan din e-postadress.

Tävlingen gäller till och med söndagen den 16 maj 2010 - vinnaren dras av de som svarat rätt och vem som vann meddelas sedan både här på bloggen samt personligen.

Om du vill tipsa andra om tävlingen är det fritt fram att låna bilden och länka till min blogg.

LYCKA TILL!

12 kommentarer:

  1. :( Vill vara med och tävla,men kläderna e ju för små till min lilla prins.
    Vafför e de såååå Nette??
    bööööööl :(

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Det var ju synd men du kan ju vara med och tävla ändå - vinner du kan du sedan glädja någon annan! :)

    SvaraRadera
  4. Åh. en Alfonsjacka skulle Andreas nog behöva! Så jo, Ping Pong levererar till hela världen!

    SvaraRadera
  5. Det är KLART att Ping Pong levererar till hela världen, det finns ju gullungar överallt.
    Och just en sån body skulle min lilla gullunge behöva.

    SvaraRadera
  6. jaaa! jag vill tävlas! (svar: jupp, levererar till hela världen! - vilket jag tycker är imponerande :)

    när jag snokade reda på svaret och tittade på plaggen du lottar ut hamnade jag bland fler Alfons-plagg för jag tänkte att.. tänk om.. och ja! det finns Milla-bodysar!! en sån bara måste hon väl ändå få lilla bäbin!!? den skulle ju passa alldeles förträffligt under en Alfons-hood :D

    krams!

    SvaraRadera
  7. Kiika svarar: JO, de levererar till heeeeeeela världen !!
    Och hon vill ha en rosa klänning i storlek 68 ifall hon vinner!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Hej Nette!

    Yepp, schyssta Ping Pong levererar runt hela klotet.

    Min Hugo skulle bli cozy och vårsnygg i en marinblå Alfons Åberg hoodie med ränder i size 86.
    Lånar bilden och tipsar om tävlingen på min blogg!

    min mail familjelycka(snabel-a)gmail.com

    SvaraRadera
  10. Visst levereras dom till hela världen! En alfons jacka skulle passa fint. Storlek 80. Ha det bra. H. Anna

    SvaraRadera
  11. Jag hade gärna varit med och tävlat men min lilla gumma är alldeles för stoor. :)

    SvaraRadera
  12. HEJSAN!
    SVARET ÄR: JA!!!!!!

    OM JAG SKULLE HA TUREN ATT VINNA SKULLE JAG ÖNSKA MIG ALFONS HOODIE I BLÅ STORLEK 86! jAG HÅLLER TUMMARNA OCH HOPPAS!

    SvaraRadera