22 november 2008

VADDÅ ENFORMIGT?

Sitter här och funderar varför jag ids skriva något överhuvudtaget...

FÖR

Något nytt har jag minsann inte att komma med...

FAST

Det här med "boande" är helt klart på G...

Igårkväll var det dags för innerfönstren uppe på övre våningen (jaja - i sista minuten MEN då de jäklarna var längst in i förrådet så för att få fram dem var jag först tvungen att röja vilket inte lockade speciellt mycket) - fönstertvätt...

OCH

När jag ändå hade ångan uppe så fortsatte det med storstädning av hela vinden!

Imorse hade vi väckning klockan åtta I ONÖDAN så i ilskan över att jag inte hade sovmorgon som jag kunde ha haft blev det först röjning i källaren (så att jag kom åt sovrummets innerfönster vilket NATURLIGTVIS fanns längst bort i röran) - insättning av det - fönstertvätt och tejpning - stortvätt av kläder - grovrengöring av kaninburarna - sortering av julprydnader osv. osv...

MEN

Nu är jag faktiskt utled på alltihop - orkar inte mer -  dags att ligga på soffan - zappa och äta godis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar