14 november 2008

TÄNK OM?

Oberoende vart jag än tar mig i dagens läge är det någon som har åsikter om mitt utseende...


OCH


Alla tycker att jag borde ta och föda ungen nu - vad väntar du på?


MEN


Även om jag erkänner att det känns relativt tungt just nu - bara det att gå upp på övre våningen gör mig totalt slut...



Är jag tacksam över att det ännu inte hänt någonting - jag har inte TID...


FÖR


På måndag ska ju dottern till Åbo för sitt läkarbesök och på tisdagen har grabben sin läkartid - naturligtvis i Åbo den också - är inte jag på benen de här dagarna måste tiderna bokas om och jag vill ha dem ur världen - så det så!


FAST


Min arbetskamrat förutspådde för någon månad sedan att den lilla skulle födas den 14.11 och för några dagar sade en annan att det sätter igång idag och att ungen föds klockan 01.00 natten till lördag...



Nu är det ganska spännande...


Tänk om de har rätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar