23 november 2008

VAD VAR DET JAG SA!?!

Jag, min idiot, trodde det jobbigaste med att föda barn var det här med smärtan och så...

MEN

DÄR hade jag minsann FEL!

(peppar peppar)

FÖR

Det VERKLIGT jobbiga är att veta NÄR man ska åka in - ska man eller ska man inte - dessutom måste man planera in rasande snöstormar samt annat krångel...

OCH

Efter snart ett dygns värkar med i medeltal tio minuter mellan varven har släkten tröttnat på att oroa sig - de vill att jag åker in till Åbo NU istället för eventuell panik mitt i natten...



Jag gör väl det då...

FAST

Istället för att åka in till BB i onödan där de bara skickar hem en om man kommer in så här sover jag över hos min svägerska som bor i närheten av sjukhuset...

OCH

Förmodligen kommer jag snopet hem med svansen mellan benen imorgon igen...

MEN

Då kan jag iallafall säga "VAD VAR DET JAG SA!?!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar