12 januari 2014

Dålig, dålig människa!

Sitter i soffan i väntan på att det nya avsnittet av "Scandal" ska bli klart och inser (ännu en gång) att jag är en dålig, dålig, DÅLIG människa!

Varför?

Ja, bland annat borde jag ha tillbringat min lediga helg till att läsa läkemedelsteori eftersom jag inte tentade det när vi nyss gått igenom det och det satt som berget (muahahaha...DEN var bra) - nu är jag på samma nivå som vanligt, dvs. NOLL KOLL! Dessutom har vi anatomitent på kommande, samma sak där - NOLL KOLL! Jag KUNDE alltså ha gjort något vettigt dessa 48 timmar...

MEN

Vad har jag gjort istället?
Följt med den olyckliga kärlekshistorien mellan "Fitz" och "Olivia"!

OCH

Nu när jag BORDE gå och lägga mig så jag orkar vara "med" imorgon i skolan - vad gör jag DÅ? Följer den olyckliga kärlekshistorien mellan "Fitz" och "Olivia"!

Jag är en dålig, dålig, DÅLIG människa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar