16 maj 2012

Rött är väl fint?


Idag fick jag en present - av min klasskompis - hon som kört med lustpartyn och ännu har skåpen fyllda av skojiga grejer som lär pigga upp både det ena och det andra...

FAST

Vad JAG ska med sådant till är ju en annan sak...

MEN

Iallafall så fick jag alltså en gåva - en förpackning hårfärg för hår "down there" som det så finkänsligt stod på paketet.

Vilken färg?
Knallröd!

Om jag skulle ha fått välja själv hade jag förmodligen valt grönt, en sån där mörkare variant som skiftar lite i grått - jag menar då MOSSGRÖNT. Det skulle väl passa perfekt - på ställen som får vara ifred år ut och år in växer det ju ofta mossa...

ELLER

Varför inte en sån där blågrön nyans? Typ alger eller sjögräs - min alldeles privata räkodling.

Nåja, det är faktiskt inget fel på rött heller - fiffigt sätt att minska på underklädesutgifterna - med rött underliv behöver jag bara köpa en matchande bh och VIPS så har jag ett matchande set...

OCH

Tänk så behändigt i december - varje gång jag har behov av lite julkänsla är det bara att gå en vända på toa!

Det blir nog bra det här,
ibland behövs faktiskt lite färg på tillvaron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar