07 mars 2013

Utmanad


Jag har blivit utmanad av Melissa - jag tackar för detta men utnämner inga nya mottagare - mest för att jag har noll koll numera på vem som fortfarande bloggar och vem som slutat - dags att skärpa sig!!!!

Frågorna jag fick var:

1. Vad hade du senast dåligt samvete över?
Ärligt talat har jag konstant dåligt samvete - jag borde klonas och få en så där 20 kopior av mig själv för att riktigt räcka till och minska mitt dåliga samvete...å andra sidan skulle jag sedan ha dåligt samvete för att jag tvingat på mina medmänniskor 20 fler av mig, jag menar, det räcker bra till med originalet. Få se nu - senast jag hade dåligt samvete var när jag idag kom på att jag var beredd att ta mitt pick och pack och flytta till grannstaden bara för att få den dagvård jag behöver istället för att KÄMPA och se till att jag får den dagvård jag behöver HÄR! Jag har jobb HÄR, "Lilla damen" trivs HÄR, hon har vänner HÄR osv. Vad f*n håller jag på med? Så nu jobbar jag hårt på att vi ska kunna stanna HÄR så hon får ha kvar det i sitt liv och inte behöver flytta!

2. Fulaste namnet du någonsin hört?
Jamen hur kom du på de här frågorna??? :) Jag vet faktiskt inte? Första jag kommer på är Uuno men det är bara för att jag kopplar ihop det namnet med Uuno Turhapuro och han är äcklig (man får inte säga så, fy mig, fy mig!)


Det VÄRSTA just nu, när jag ser den här bilden, är att det helt säkert var precis så här han där stiliga transportkillen uppfattade mig idag... 

3. Ställer du gärna till med drama/är du en dramaqueen?
Ooooh ja! Absolut! ;)

4. Har du slocknat sittandes på wc-byttan?
Eh, NEJ! Går det???

5. Har du gjort något kriminellt någon gång?
Japp! Jag snattade ett armband en gång när jag var 15 och det har jag ännu dåligt samvete över. Armbandet kostade typ 9 kronor, var av metall och hade ormhuvuden. Borta för länge sedan men som inetsat i min hjärna under "VAD HAR DU GJORT EGENTLIGEN?".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar