06 mars 2013

Felaktigt ideal kanske?



Härom natten drömde jag att jag skulle på date - jag hade träffat en alldeles, alldeles, alldeles UNDERBAR karl på nätet och nu var det dags att träffas på riktigt för första gången...

FAST

Det enda vettigt jag hade i klädväg var en sån där klänning med smala axelband...

Säg mig vilken bh som passar till DET!?!

Där stod jag  i min klänning med mina bassetöron korvade i midjenivå...

Läs: PANIK!

Det tog ett tag, X antal minuter hysteriskt rotande i skåp och lådor...

MEN

Till slut hittade jag en axelbandslös bh och VIPS var allt någorlunda på sin plats igen - spegelbilden fick godkänt -jag var nöjd  - NU kunde jag träffa drömprinsen - bära eller brista - gulleplutt, here I come - ska bara rätta till håret först, lyfta armen, släta till mina arma grå...

OCH

TADAAA - vem MÅNNE har glömt att raka sig under armarna????

Japp!
Jag skippade daten!

OCH

Nästa morgon när jag vaknat och masat mig iväg till skolan var jag ju naturligtvis "tvungen" att berätta om min horribla upplevelse - hur min date blev förstörd på grund av en risbuske, eller rättare sagt två!

Som alltid blev diskussionen ganska omfattande efter detta - istället för att diskutera rehabiliterings-, och habiliteringsplaner kom vi "osökt" in på KROPPSBEHÅRINGENS VARA eller ICKE VARA!

Till exempel armhålorna då. Och benen. Och ögonbryn.

OCH

Hur i hela friden alla porrstjärnors privata delar kan vara så där silkeslena och släta - bulliga och fina...

MEDAN

Man själv, när man strider med den förba**ade bikinilinjen, för att inte trosorna ska se ut som en liten optimistjolle mitt ute i bermudatriangeln först får en massa röda och irriterade nippor och noppor för att sedan drivas till vansinne av klådan som kommer när skitet växer ut igen (vilket tycks börja hända redan efter typ 10 minuter).

Vad BEROR det på?

Är det för att de kör vaxning från topp till tå?

"Been there - done that - nipp nopp!"

Fel vax kanske?

Fel hårborttagningsmedel?

Fel sorts rakskum?

ELLER

Helt enkelt:
FELAKTIGT IDEAL?

Varför har det blivit så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar