13 juli 2011

Road trip a la nostalgitripp på G


Imorgon, efter jobbet, är det dags för en roadtrip a la nostalgitripp - att sätta sig i bilen och köra ner till Kimito.

Även om en del av resans ändamål, å ena sidan, inte roar mig så hemskt mycket (läs: egendomsbesök för omplanering av gårdsplan och vägbygge efter att uppfarten hux flux,"nämenhurkundedetblisådär" blev uppgrävd)...


Ska det, å andra sidan, bli UNDERBART att träffa personer jag saknat oerhört mycket. Dessutom ska jag ta mig i kragen, göra ett optikerbesök och skaffa nya glasögon så jag börjar se något igen (leker med tanken att skaffa rosa bågar med rosaskiftande glas så att jag får min utlovade ljusröda värld trots allt) - visst finns det såna här uppe också men det är som när jag kommer på att jag vill klippa mig - det ska ske NU och inte nästa vecka ...

OCH

På lördag - ja då är det dags för ROXETTE i Pargas!!!


















Borde väl egentligen leta fram lite skivor men det skulle väl förstöra själva nostalgitrippen - nu får det bli "Jamen GUUUUD, DEN HÄR kommer jag ihåg" och "ÅÅÅÅH, DEN HÄR spelades ju då när..." för hela slanten...

Har en konstig känsla av att jag kommer att vara lite trött när vi kommer hem igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar