12 juli 2011

40-årskris eller 40-årsupplivning?


Det här med att fylla 40 tycks ha en konstig inverkan på mitt liv och leverne - ta till exempel det att jag tryckt i mig sallad till lunch i två dagar nu istället för x antal sockriga grisar eller något annat syndigt gott - igår åt jag till och med sallad till middag också...

OCH

Varvat med detta salladstuggande kämpar jag desperat med att svälja äckliga naturpreparat som lovar mig en strålande framtid (men smakar skit) och sörplar i mig C-vitamin...

FAST

Höjdpunkten på galenskapen kom idag när jag plötsligt, hux flux, kom på mig själv med att ha köpt en cykel!!!!

Jag har väl då aldrig velat ha någon cykel?

Vad ÄR det här?

40-års KRIS eller 40-års UPPLIVNING?

2 kommentarer:

  1. "motionscykel" på utsidan....

    SvaraRadera
  2. Ja, få se om den lockar mer än den jag hade inomhus ett tag! :)

    SvaraRadera