20 april 2010

Skam den som ger sig!

Nej, jag har inte skippat bloggandet - har bara fullt upp med allt annat. På fredag ska jag på jobb och före det SKA "Lilla damens" lekområde här på gården vara "klar" - åtminstone ska ungen ha en sandlåda att gräva i...

FAST

Medans smarta människor förmodligen skulle anlägga lekplatsen på ett ställe där det bara vore att trycka ner sandlåda och gunga har ju JAG bestämt att den ska vara i den del av trädgården vi annars ALDRIG använt...


Innan det går att trycka ner ens ett sandkorn behöver området "Extreme makeover" - från total vildvuxen djungel till uppstädat ställe med plats för massa grejer är det MÅNGA TIMMARS tårar och svett...

OCH

Inte nog med att där ska finnas utrymme för "Lilla damens" nöjen - där ska även bli en berså med trädgårdsgunga, bord och allt det där - framför mig finns ännu många timmars slit...

MEN

Skam den som ger sig!

2 kommentarer:

  1. ...foto före och foto efter.....?/ far

    SvaraRadera
  2. Jag hinner aldrig ta foto FÖRE för när jag ska ha något gjort ska det ske direkt och då hinner jag inte ens fota :D

    SvaraRadera