02 april 2010

Fel på både väg och väg

Strax utanför vårt hus har vårvädret skapat en duktig gupp i asfalten - varje gång en långtradare kör över den smäller det så att man tror att världen går under...

MEN

I veckan var vägverket hit och bankade ner en skylt för att varna alla bilister om vad komma skall så nu borde smällandet minska...



FAST

De bankade ner den precis vid MITT vägskäl och det här tar jag som en personlig förolämpning...

FÖR

OM en sån skylt ska bankas ner i MIN närhet borde den ju faktiskt vara andra vägen!



Jag undrar vart man ska ringa för att klaga!?!

2 kommentarer:

  1. hahaha... får nog skruva loss o vända skylten själv du, skulle jag tro

    SvaraRadera
  2. Vilken söt blogg!

    Var med och rösta fram vinnaren! Länk: http://inha.blogg.se/2010/april/rosta-fram-vinnaren.html

    SvaraRadera