03 april 2009

KAN MAN?

Mitt minne är legendariskt...


En legend...


FÖR


Det existerar helt enkelt inte!


När det gäller möten, tider osv kan jag plita in dem i vår kalender och bloggen är ett utmärkt hjälpmedel som kan gälla som dagbok - även om jag inte skriver vad som händer minns jag vad jag skrev JUST DÅ - just den dagen...


MEN


Människor jag träffat kan jag inte plocka in i varken kalender eller blogg - det här ställer till en massa krångel...


På byn har jag flera gånger träffat på en tjej - "trevlig typ det där" - "lätt att prata med" - "har nog träffat henne någonstans men var"?


Igår var hon med på föräldramötet - i egenskap av kurator!


JAMEN HALLÅ!


Jag BORDE ju ha vetat att hon var mina barns kurator eller hur?


Kan man ha alzheimers i min ålder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar