23 mars 2009

TAPPAD TRÅD!

Jag har som sagt aldrig varit en riktig fan av Facebook...


OCH


Inte är jag det nu heller...


MEN


Eftersom mina styvdöttrar är flitiga användare har jag börjat logga in mer och mer...


FAST


Någon hejare på det hela är jag fortfarande inte - i skrivande stund borde jag ha 102 inbjudningar till en massa "skoj" jag inte förstår mig på - jag har blivit gammal - gammal och tråkig - dagens nöjen går inte hem!


Många vänner har jag inte heller - visst kunde jag sätta mig ner och leta reda på de personer jag träffat genom åren - det har ju blivit både en och två...


MEN


Ärligt talat är jag rädd att bli avvisad - "Vill du vara min vän" - jä*la påhitt -- BEKANT skulle enligt mig passa bättre - jag menar - även om man varje dag träffar massor av människor som man hälsar på eller pratar med kallar man ju sällan dessa för vänner i verkliga livet fast när man använder Facebook är det "jag är din bästis" för hela slanten...


"Vill du vara min vän"


HEH!


Vart var det jag ville komma egentligen?


Nu tappade jag tråden...


Nåja...strunt samma...


Det var säkert inget viktigt ändå - det är det ju sällan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar