10 mars 2009

INGEN DATOR OCH GEGGIGT BRÖD

Jag saknar bloggandet...


Det finns så mycket jag vill skriva om - till exempel när jag förra veckan var på ultraljudsundersökning av hjärtat - i vanliga fall är det stört omöjligt att producera den mängd mjölk lilla damen vill ha...


FAST


Precis när läkaren sätter igång med sin undersökning - DÅ är man minsann som en jä*la fontän...


ELLER


Som när jag fick rekommenderat brev av Immigrationsverket och befarade det värsta - "Kära Anette, vi vill inte ha dig här, bered dig på att bli utvisad"...


MEN


Dottern studerar hemifrån nu för tredje veckan i rad...



Jag kommer inte åt datorn!!!!!!


"Hördududu, det här är faktiskt MIN dator" är det enda man får till svar när man tigger och ber "kan jag bara få låna den en liiiiiiiten stund"...


Istället har jag bakat bröd...


OCH


Bakat bröd...


OCH


Bakat bröd...


Om allt gått som det borde hade jag vid det här laget fyllt 34 frysar med limpor...


MEN


Trots att receptet, enligt receptgivaren, lär vara "idiotsäkert" har det gått åt helvete varenda gång...


Ingen dator och geggigt bröd....


Vad är det egentligen för liv man har?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar