26 mars 2009

NU BLIR´E CENSUR!

Som en del kanske har gissat gillar vi tv-serieboxar - är det inte Greys Anatomi så är det House eller CSI eller NCIS eller Alias eller Medium eller...

OCH

Just nu plöjer vi igenom "Criminal Minds" - mycket intressant - man lär sig en hel del även om det mesta kanske är lite överdrivet eller romantiserat...

MEN

Igår såg vi ett avsnitt där de jagade en pedofil som auktionerade ut en liten pojke via en webbsajt - tiden var knapp - bara några timmar kvar och så skulle grabben vara förlorad...

Det var inte bara den här pedofilen avsnittet handlade om - mellan varven kom det fram diverse metoder om hur det egentligen kan gå till och jag tyckte det här var fruktansvärt obehagligt...



Obehagligt att jag bestämde mig - från och med nu sätter jag inte ut fler fotografier på lilla damen här på bloggen...

OCH

Dessutom plockar jag bort de inlägg där det redan finns bilder...

FÖR

Även om det kanske kan ses som löjligt och onödigt att oroa sig så och frukta det värsta är det ju onödigt att utmana ödet!

Det tycker iallafall jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar