07 mars 2009

RULLA RUNT!

Lilla damen sover...

MEN

Det är inte att undra på - för några dagar sedan upptäckte hon knixen med att vända sig - så fort man lägger ner ungen ska hon runt - ligger hon på rygg vill hon ligga på mage - ligger hon på mage vill hon ligga på rygg...

Så håller hon på tills hon är totalt slut - tills hon inte orkar rulla runt mera...

OCH

Då blir hon SUR - inte "Nu gråter jag sur" utan "Nu är jag förbannad sur" - skäller ut oss alla för tydligen tycker hon det är VÅRT fel att hon inte orkar snurra på mera...

Jag tycker hon är jätteduktig - hon är ju bara tre månader...

FAST

Liiiite jobbigt är det förstås att byta blöja på en unge som bara rullar runt...

OCH

Eftersom hon sover tillsammans med mig i min säng har jag fått rada upp böcker på sängkanterna som stopp så att hon inte trillar ner därifrån när hon sätter igång så fort hon vaknar...

Den lilla busungen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar