04 december 2008

GRATTIS ANNELIE!

När jag fick äldre dottern sade en barnmorska till mig:

- "Mjölk i brösten ger gröt i huvudet"

OCH

Det stämmer så bra...

SÅ bra att det tagit mig ända tills NU att räkna ut vem som egentligen
vann vadslagningen och ändå är jag inte helt hundra på att jag räknat rätt...

MEN

Slutresultatet blev så här:

Annelie gissade fel med endast 15 timmar och 10 minuter

så hon är vinnaren till en makalöst god Fazers blå chokladplatta...


GRATTIS ANNELIE!!!!!

Tvåa kom Keka
(19 timmar och 15 minuter)

OCH

Trea blev Ullrika
(23 timmar och 55minuter)
Jag SA ju att jag inte kunde räkna :)!

Vad duktiga ni var på att gissa! :)

Har vi ju förstås även min pappa som helt enkelt gissade på den 25.11
- han får choklad han också (fast den får han först när han kommer hit)!

Nu måste jag gå och äta gröten som finns i mikron
så att jag får mer gröt i min arma skalle!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar