19 december 2008

ENERGISPARLÄGE!

Jag önskar jag kunde skriva något...

MEN

Min stackars hjärna har stängt av...

ELLER

Åtminstone tycks den ha ställt in sig på "energisparläge"...

OCH

Fastnat där!

Som häromdagen när jag skulle köpa färg till skrivaren - jag som jobbat med it under många, många år kommer in till affären med en lapp där jag plitat ner skrivarmodellnumret...

MEN


Tanken att jag kunde ha kollat vilken nummer det var på själva färgen jag behövde - den hade inte slagit mig överhuvudtaget - gissa om jag skämdes!?!

OCH

När jag var på föräldrasamtal till dotterns skola hade jag absolut inget att komma med - det stod alldeles stilla - förmodligen satt jag väl till på köpet och dräglade - det skulle inte förvåna mig ett dugg...

FAST

Vad kan man egentligen förvänta sig när man inte ens har koll på vilken veckodag det är?

Jag hade GLÖMT hur trött man är med en liten - jag hade blivit bortskämd med timmar av oavbruten sömn varenda natt - möjligheten att göra VAD jag vill NÄR jag vill...

Nu är det åtminstone sista dagen i skolan före jullovet så jag hägrar en gryning långt borta i horisonten...

Blotta tanken på två veckors möjlighet att sova ut några morgnar får mig orka ta itu med IDAG!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar