17 oktober 2008

HÄR SITTER VI!

Igårkväll var jag NÄSTAN säker på...

ATT

NU är det banne mig något på gång!

Jäklar vilken värk jag hade i magen - ungen bökade på som en dåre...

OCH

Till slut kunde jag inte koncentrera mig på min stickning utan steg upp och packade BB-väskan "för säkerhets skull"...

MEN

Iddes inte stressa upp mig mer än det - inte någon annan heller för den delen...



Efter att DET var klart fortsatte jag med min katastrofala stickning en stund till - sedan var det sängdags...

OCH

Då blev det lugnt - jamen vad bra - PUH!

FAST

Idag på rådgivningen hittade inte rådgivningstanten huvudet?

Det har varit hjässläge hur länge som helst - varje gång hon känt efter har allt varit precis som det ska vara...

MEN

NÄNÄ - inte nu inte!



Läget kontrollerades med ultraljud och vad visade det då?

SÄTESLÄGE!

Fyra veckor innan beräknad tid bestämmer man sig för att man ska SITTA?

Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar