22 februari 2008

INGET SMÅTT PÅ VÄG!

I vanliga fall undviker jag diverse personliga saker på min blogg - mest för att det tycks finnas människor som skummar igenom den bara för att hitta nytt skvallermaterial...


MEN


Den här gången tänkte jag göra ett undantag!


Jag har nämligen förlovat mig!


JAJAMENSAN!


Kärringen som, så länge hon bara kan minnas, har varit allmänt skeptisk till kärlek överhuvudtaget har gått och blivit ringmärkt...


OCH


Allt skulle vara idel ädel uppåt på den fronten om det inte vore för vissa spekulationer som tydligen MÅSTE göras av allmänheten...


FÖR


Tydligen ska äldre människor inte få förlova sig om det inte är "måste på"?



För att grusa en dels förhoppningar om riktigt saftigt skvaller meddelar jag alltså idag...


ATT...


NÄPP - jag är INTE gravid -det är INTE något smått på väg!


Ni blir dessvärre tvungna att hitta på något annat! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar