25 augusti 2008

TUTTINUTTIGULLEGULLSÖTT!

Ibland önskar jag att jag fortfarande bodde i Sverige...

Just nu på grund av Tradera...

FÖR

Har ni sett vilka otroliga mängder med tuttinuttigullegullsöta babykläder som auktioneras ut?

OCH

Även om jag för tillfället sitter med vinnande bud på en hel del av dem...



Skulle det vara betydligt fler om bara säljarna accepterat budgivare från andra länder än Sverige - mer än hälften vägrar skicka HIT och DET får mig att önska att jag bodde DÄR - DET + portokostnaderna då förstås!

NÅJA

Det finns ju faktiskt fördelar med att bo här också...

T.EX

Moderskapsförpackningen som jag snart kan avhämta på posten!

Jag vet inte hur det är i Sverige men här delas det iallafall gratis ut en låda med babysaker till varje blivande mamma. Lådan innehåller bland annat kläder, sovpåse och annat skoj - på den här sidan ser du både i text och bilder exakt vad som ingår. Varje år går innehållet i en viss färgsättning...

OCH

I år ser den ut så här:



Ganska så tuttinuttigullegullsött det också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar