06 juli 2015

Tatueringsfunderingar


Det var ju det här med tatueringar.
I flera år har jag divlat och davlat.
SKA jag ha nån...eller ska jag inte?

FAST

Om jag SKA...



Återkommer problemet med eventuellt motiv.

Min originalplan var ju att skaffa en dront av den enkla anledning att ingen annan vill ha en dront - vem annan skulle vilja ha en utdöd ful fågel förevigad på kroppen...

Trodde jag ja.

Nuförtiden tycks det finnas en massa människor med en "Raphus cucullatus" eller en "Dodo" som ständig medresenär...


OCH

Vad gör jag då?

Några andra alternativ som jag valt mellan är att låta tatuera in ett svanmärke på bysten eller attkravmärka skinkorna...

MEN

Idag kom jag på ytterligare ett alternativ!

Ni vet det där med att man drar streck på väggen och skriver datum när ens ungar var si och så långa? Varför inte köra samma princip med brösten? Tyngdkraften GÖR sitt, så ÄR det bara men istället för att deppa ihop över livets gång kan man väl göra något skojigt av eländet istället...

Typ:
- - 06.07.2015 - -

OCH

När man väl har gjort EN tatuering så vill man ju ofta, förr eller senare, ha en till:

(fem centimeter längre ner)
- - 06.07.2020 - -


Svårt val nu!
Verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar