16 maj 2015

Stackars lilla pojke...


Häromkvällen såg jag på "Poliisit - kotihälytys"...

OCH

Visst har jag gjort tidigare också - bland annat såg jag programmet när de hittade en försvunnen man nedgrävd i en rabatt när de sökte efter honom...

FAST

Trots att just den händelsen gav mig en icke önskvärd "AHA upplevelse" - att det faktiskt FINNS totalt störda människor i ens omgivning, att vem som helst av de personer man träffar under dagen kan vara helt, totalt ONORMALT sjuk i huvudet och att man egentligen inte alls är så säker och trygg som man kanske TROR att man är...



Fick det här programmet, det jag såg nu, mig riktigt upp och ner...

FÖR

Den här gången handlade det om en utryckning som poliserna gjorde till ett hem där en femårig pojke ringt på grannens dörr efter att han inte kunde väcka sin pappa. Pojken hade först bäddat ner sin pappa på vardagsrumsgolvet med en filt, en nalle och leverlåda på en stol bredvid...

OCH

(det är inte ofta jag svär här på bloggen efter att jag flyttat till Österbotten)

FY FAN...

Säger jag bara - hur det skar i mitt hjärta.
Det gör det fortfarande.

Här kan ni se klippet...

Tämä on poliisipartion surullisimpia tehtäviä – pikkupoika peitellyt kuolleen isänsä ja laittanut nallen kainaloon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar