15 maj 2015

Handbok för fattiga


Ifall ni, mot förmodan, undrar vad jag sysslar med...



Kan jag berätta att jag jobbar heltid på dagarna - kvällar samt helger har jag fullt upp - därav inget bloggande...

OCH

OM jag hade tid överlopps skulle jag sätta igång med mitt bokprojekt - "Handbok för fattiga" där jag skulle tas upp både det ena och det andra om hur livet kan vara och hur man överlever skitet (nippa nappa). Jag har kommit så långt att jag skissat uppbyggnaden och innehållet (så där grovt) men sedan kommer ju alla intervjuer, faktaundersökningar och finslipet till - det är DET som tar tid.

FAST

Den SKA bli av...

FÖR

Boken behövs - verkligen!

Måste fixa en dator först bara...
Synd att jag inte skrivit "Hur du skaffar en dator när du är utan pengar" kapitlet ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar