02 september 2014

Det GÅR att gå!


Det GÅR faktiskt (peppar peppar) att leva utan bil - det bästa just nu är att jag måste gå för att ta mig från plats A till plats B...

OCH

Tidigare, när det bara var att sätta sig i bilen och rulla fram, gjorde jag aldrig det.
Rulla JO men gå?
NEJ!

FAST

Just nu har jag ganska sjuka ben, antar att det går om bara jag blir van!

Iallafall blir det några kilometer per dag - först hemifrån till dagis  -> busstationen -> från busstationen i Jeppis till jobbet -> promenad efter lunch -> gå från jobbet till busstationen -> från busstationen i Nykaabi till dagis och sen hem OM jag inte behöver handla något då för då måste vi först tillbaka in till centrum/butiken och SEN hem.

Ska bli intressant att se om det här vankandet påverkar vågens åsikt om mig eller inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar